top of page

Stará škola MLM končí

Stará škola MLM skončila. Nastupuje nový kráľ. Tak by sa dalo nazvať momentálne obdobie network marketingu.

Prakticky hneď, ako sa u nás umožnilo vstupu MLM spoločností, som sa aj ja postupne stretávala s tými, ktoré mali produkty zamerané na podporu zdravia. Niekedy som si pripadala ako magnet, ktorý tieto spoločnosti priťahoval. A však, aj keď mali zaujímavé a hodnotné produkty, zostala som verná len malému množstvu firiem. V tom čase sa nie príliš akceptovalo pracovať vo viacerých MLM spoločnostiach súčasne. Bola som teda viac menej len ako spotrebiteľ. Celé sa to zmenilo až nedávno.

Nechcem tu teraz hovoriť o spoločnostiach s doplnkami výživy. Chcela som len priblížiť svoju situáciu. Tieto spoločnosti som si priťahovala, lebo ma zaujímajú otázky podpory zdravia a tvorby zdravého životného štýlu, ale aj preto, lebo ma ako mnohých zaujal systém network marketingu. Zaujal ma natoľko, že som sa mu chcela venovať

naplno, ale...

No a práve pri tomto,,ale,, začína ten ,,BYG PROBLÉM,, Prečo ? Lebo 90% ľudí, ktorých zaujala myšlienka network maketingu a uvideli v nej možnosti na lepší spôsob života, pri tomto ,,ale,, buď skončili, alebo sa im žiadané výsledky dosahovali len veľmi ťažko. Je to teda jeden zo zásadných dôvodov, prečo píšem tento článok , prečo tvorím tento blog a celkove, prečo som začala pracovať na projekte ŽIJEM SVOJ ŽIVOT S ĽAHKOSŤOU s ktorým sa môžete stretnúť aj na týchto stránkach.

A druhý dôvod ?

Aj keď som ja osobne patrila skôr do tej prvej skupiny, to čo sa mi podarilo ,,objaviť,, funguje rovnako pre všetkých. Keď že tento môj novo ,,objavený,, systém v MLM doteraz nikto nepoužíval, alebo len z veľmi malinkej časti, bola som na začiatku trochu skeptická. Celé to však trvalo len do chvíle, kým sa nestal ,,BYG ZÁZRAK,,

Viem, že sa v podnikaní zázraky nedejú. A však pokiaľ hľadáme potrebné riešenia a oni sa zrazu objavia, tak to ako zázrak niekedy vypadá. A čo teda bolo v mojom prípade tým zázrakom ? Bolo to 100% potvrdenie môjho ,,objavu,, ako naozaj veľmi účinného systému v oblasti network marketingu. Ba dokonca som mala možnosť uvidieť priam dychberúce výsledky. Sú to neuveriteľné čísla. Tieto výsledky sa dosahujú v priebehu jedného mesiaca a aj ten najlepší leader by také výsledky dosiahol klasickým spôsobom maximálne za jeden rok.

Páčilo by sa Vám, keby ste denne do svojej siete zaregistrovali od 10 do 50 členov a to všetko:

-bez telefonovania a neskorých nočných schôdzok

-bez rozdávania letákov a oslovovania absolútne cudzích ľudí

-bez nepríjemného odmietania rodiny a známych

-bez akéhokoľvek nátlaku a predávania

Viem, že Vám to znie možno ako scifi, alebo ako lietadlo ľuďom pred 100 rokmi. Aj keď je to možno pre mnohých nepochopiteľné, nemusíme čakať 100 rokov, aby sme sa presvedčili o pravde a funkčnosti.

UŽ ČOSKORO VÁS POSTUPNE ZOZNÁMIM Z NÁSTROJMI, KTORÉ TENTO GENIÁLNY SYSTÉM OBSAHUJE. Dovtedy pozorne sledujte všetky moje príspevky, aby Vám nič dôležité neuniklo.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page