top of page

Z nuly na milion

Příběh kluka, který se stal placen za svou existenci...

Zavřel jsem se na pokoji a přemýšlel, co udělám se životem. Byl jsem na dně. V cizím městě. Bez přátel a bez chuti žít. Přesvědčení, že to nedám, žralo moje nitro a tak jsem si otevřel radši pivo a pustil si film, abych otupil tu bolest.

Nevěděl jsem, co dál. Cítil jsem se nepotřebný, vyčerpaný, neschopný a s pocitem, že zatímco všichni v něčem vynikají, já jsem k ničemu. Od dětství jsem toužil vydělávat něčím, co mě baví. A teď tohle…nezvládnu to. Selhal jsem a všechny zklamal. Zjistil jsem, že tohle není moje cesta, přestože to na začátku vypadalo slibně. Zkrachoval jsem v prvním podnikání. Měl na krku rozezlené zákazníky. A navíc mě vyhodili ze školy.

Co budu teď dělat?


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page