top of page

Jediný zákon, ktorý sa nikdy nezmení

Už je tomu niekoľko rokov, ako som sa prvý krát stretla s knihami Esther a Jerry Hicks. Čítala som ich jednu za druhou pomaly jedným dychom. Nadšenie bolo obrovské, ale absolutne som netušila, že to o čom sa v tých knihách píše je skutočne všetko pravda a to do poslednej bodky. A aj keď som sa snažila toto učenie postupne vstrebávať a používať v reálnom živote, stále som mala obrovské množstvo rozporuplných názorov a pocitov a omnoho viac na mňa pôsobila už existujúca realita, ako moja snaha o zmeny.

Mala som v sebe obrovský zmätok a vôbes som už nevedela čomu mám vlastne veriť a tobôž som už nevedela, čo mám robiť. Bola som doslova paralizovaná a zaseknutá takmer v každej oblasti svojho života. Mala som však už svoje poznanie a moja viera v toto poznanie mi pomáhala stále hľadať tie správne odpovede, ktoré by mi pomohli nájsť cestu von. Respektíve by som už teraz mohla povedať, cestu dnu, cestu k sebe samej.

O to, čo mi počas mojej cesty objavovania samej seba pomáha sa neustále delím a aj sa stále deliť chcem. No a tak je tomu aj teraz.

Dnes sa chcem podeliť o svojho pomocníka, ktorého som si našla na youtub a je to audiokniha ZÁKON PRÍŤAŽLIVOSTI od Esther a Jerry Hicks.

Venujte 15 minút denne počúvaniu tejto audioknihy a dovolte si aplykovať poznatky do svojho života. Aj keď sa vám to niekedy bude zdať nepochopiteľné, dôkazy sa budú objavovať veľmi rýchlo. Však uvidíte. Prajem príjemné počúvanie.

Predvianočné obdobie a samotné Vianočné sviatky sú časom, kedy sa hlbšie zamýšľame nad svojim životom a tým, čo by sme v ňom mohli všetko vylepšiť a prajeme si nájsť tie správne informácie, ktoré by nám ukázali vhodné riešenia. Nech už ale objavíme čokoľvek, osvojme si najprv používanie tohoto hlavného zákona, ktorý platí všade a vo všetkom. Osvojenie tohoto zákona nám pomôže ušetriť obrovské množstvo premárneného času a hlavne sa náš život stane omnoho jasnejší, ľahší, slobodnejší a šťastnejší. A práve o to nám všetkým ide.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page