top of page

Slúži Vám vaša myseľ ako dobrý sluha, alebo je pre Vás skôr ako zlý pán ?

Ja sama som sa dostala do situácie, kedy sa moja myseľ stala doslova tyranom . Úprimne, nepriala by som to zažiť ani najväčšiemu nepriateľovi. Dôležitou otázkou však je:

,,Je vôbec možné riadiť svoju myseľ tak, aby nám skôr slúžila, ako ubližovala ?,,

,,A je vôbec možné riadiť svoju myseľ ?,,

Veľa rokov som si myslela, že to nikdy nedokážem. Mnoho vecí, ktoré sa okolo mňa diali mi totiž absolutne nedávali zmysel a neustále som si kládla množstvo otázok, aby som celý ten nezmyselný chaos v svojej hlave dokázala pochopiť. No nešlo to. Čím viac pozornosti som svojej mysli venovala, tým to bolo horšie. A môj skutočný život ? Ten mi unikal a ja som nemala takmer žiadnu energiu na to, aby som si ho mohla užívať. Stala som sa väzňom svojej mysle a to doslova. Moja duša, moje srdce a celé moje telo sa doslova nemohlo hýbať preto, že mi vládol STRACH.

Keď sa teraz pozriem na udalosti, ktoré sa u nás dejú, myslím tým tie nepríjemné udalosti, tak mi nedá vyjadriť k tomu svoj názor.

Úprimne. Nepríjemné veci vo svete sa vždy diali, dejú a budú diať. Ale to, či sa stanú priamou súčasťou aj nášho vlastného života o tom môžeme rozhodnúť len my sami. Záleží to len a len na nás, či náš život bude plný radosti, lásky, zdravia a dostatku, alebo bude plný strachu, bolesti, hnevu, nenávisti a nemoci. A ako to s takou istotou môže tvrdiť človek, ktorý sám bol obeťou a žil dlhé roky v bolesti, hneve v strachu a bez lásky ?

Môže to tvrdiť len preto, lebo sám začal spoznávať ten obrovský rozdiel, ktorý vychádza práve z toho, ako používame svoju myseľ.

Do našej mysle sa môže dostať čokoľvek a aj sa dostáva. Ale to, čo si z našej mysle vpustíme do života, nad tým máme absolútnu moc a kontrolu len my sami. Našu hlavu nekontroluje náš šéf, alebo naša vláda. Nad našou hlavou máme plnú kontrolu len my sami

A keď si toto plne uvedomíme a prestaneme sa vyhovárať na všetko ostatné okolo seba, tak potom sa rozhodneme, komu chceme slúžiť a komu dovolíme, aby vládol v našom živote. Bude to láska, alebo to bude aj naďalej strach ???

Pocit bezmocnosti z nás robí otrokov, ktorí odovzdávajú nevedome svoj život do rúk niekoho iného. Pocit, že sa vždy môžeme slobodne rozhodovať z nás robí pánov vlastného života.

Viem veľmi dobre, že to nie je vôbec jednoduché a preto som sa rozhodla, že sa podelím so všetkým, čo spoznávam a čo mi prináša spokojnosť, radosť a čo mi pomáha spoznávať skutočný zmysel života, taký aký naozaj je.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page