top of page

Na toto som čakala celý svoj život...


KEDY TO VLASTNE VŠETKO ZAČALO ?

Môj príbeh začal vo chvíli, keď som si myslela, že definitívne končím. A naozaj.

V mojej hlave nastal obrovský zmätok a bola som presvedčená, že som sa zbláznila.

Zvládla som v živote kadečo, ale teraz som vedela, že to proste nedám. Zúrila vo mne obrovská vojna. Myšlienky nádeje striedali myšlienky bezradnosti a strachu. Na jednej strane som si uvedomovala, že je všetko v úplnom poriadku. Moja hlava ma ale neustále dookola presviedčala o opaku.

Keď sa mi aspoň na chvíľu podarilo ukľudniť, nehybne som ležala, schúlená do seba a vo svojom vnútri som si dookola opakovala. ,,CHCEM BYŤ SAMA SEBOU, CHCEM BYŤ SAMA SEBOU, CHCEM BYŤ SAMA SEBOU,, Táto myšlienka my dodávala aspoň trochu sily. Vedela som však, že jednoznačne potrebujem pomoc.

Návšteva lekára. Diagnóza, hlboká depresia, následne lieky a mohla som ísť domov bojovať ďalej. Uvedomovala som si, že to nie je riešenie. Môj stav bol však tak neznesiteľný, že som v tej chvíli všetko brala ako pomoc. Dokonca aj chemické lieky.

No a ako všetko v živote, aj táto moja situácia mala svoje dôvody. Bolo to jednoznačne vyvrcholenie života, akým som do tej chvíle fungovala.

Dlhé roky som ako žena a hlavne matka žila v neustálom kolotoči, zhone a strachu.

S dcérou sme žili samé. Spolu sme trávili veľmi málo času, nakoľko som celý čas trávila v práci. No a aj keď som tam trávila veľa času, môj plat sotva stačil na pokrytie potrebných nákladov.

Pre svoju dcéru som, ako každá matka, chcela len to najlepšie. Moc som si priala vziať ju na peknú dovolenku a niečo pekné jej kúpiť. Bohužiaľ. Všetko to bolo ďaleko nad náš rozpočet.

V tom čase sa u nás začali objavovať rôzne spoločnosti, ktoré ponúkali možnosť si niečo privyrobiť. Mňa osobne veľmi zaujali tie, ktoré mali produkty na podporu zdravia. Nie len že ma to zaujalo, ale hlavne mi to dávalo zmysel. Podporovať zdravie sebe aj druhým a súčasne si tvoriť aj finančný príjem sa mi moc páčilo. Začala som vidieť príležitosť, ako by sa aj náš život mohol o niečo zlepšiť.

Príliš skoro som však pochopila, že mnohé je trochu inak, ako vypadalo na začiatku. Čím ďalej tým viac som si uvedomovala, akým spôsobom väčšina ľudí uvažuje a do akej miery sa moje názory odlišujú od ostatných. Pripadala som si ako čierna ovca. Moje sny sa nakoniec utiahli do úzadia a ja som sa prispôsobila davu. Už som sa ale nedokázala úplne zmieriť s tým spôsobom života, aký som dovtedy žila.

Roky som doslova bojovala sama so sebou a aj vonkajším svetom. Čím ďalej, tým viac mi množstvo vecí nedávalo zmysel, ale nevedela som so svojim životom nič urobiť.

Moja situácia sa podstatnejšie zmenila, keď som odišla kvôli práci do zahraničia. Všetko bolo zrazu úplne iné. Zarobila som približne tri krát viac ako doma. To mi v pohode stačilo na poplatky a dokázala som si aj dobre ušetriť. Keď že som sa cítila v pohode a spokojná tak sa my dokonca výrazne upravila aj moja hmotnosť a celá som sa tak navonok úplne zmenila. Až do chvíle......

Kým som sa znovu nezačala obklopovať ľuďmi. ktorí aj keď žili a pracovali v zahraničí, stále mali v sebe aktívne svoje ,,iné,, názory. No a po krátkom čase som bola tam, kde aj doma. Vtedy som si uvedomila, ako veľmi ľudia z môjho okolia na mňa vplývajú. Nie však na moje názory, ale na moju schopnosť konať v súlade so sebou. Všetko mi pripadalo čím ďalej, tým ťažšie a ja som nevedela nájsť cestu von. Pripadala som si ako v začarovanom kruhu.

Vydržala som tak fungovať takmer deväť rokov a nakoniec sa všetko zrútilo. Proste to už ďalej nešlo a ja som mala pocit, že je koniec.

BOL TO KONIEC ???

Áno, bol to definitívny koniec. Môj starý spôsob života sa ako keby uzavrel a začala úplne nová etapa. Obrovský psychický tlak a bolesť ma doslova donútili začať myslieť iným spôsobom. Spôsobom o ktorom som dávno pred tým dobre vedela, ale môj nesprávne nastavený postoj voči sebe a voči druhým mi ho nedovolil správne používať.

A prečo sa všetko tak radikálne zmenilo ? Pochopila som, v čom som robila najväčšiu chybu a prečo som do toho času so všetkým tak veľmi bojovala. Postupne som odznova začala sústreďovať svoju pozornosť hlavne na svoje vnútorné potreby, priania a sny a tak sa vo mne začal pomaly prebúdzať život.

ČO SA UDIALO NAVONOK ?

S novým nastavením začali prichádzať aj nové príležitosti a možnosti realizovať sa. Najviac však bolo zaujímavé to, že všetko do seba neuveriteľne zapadalo a dávalo zmysel. Odrazu som mala k dispozícii odpovede na moje dovtedy nezodpovedané otázky a plne som chápala, prečo som tak zvláštne žila a toľko sa trápila. Môj doterajší život mi pripadal ako zámerné robenie rôznych chýb, ktoré boli nevyhnutné k pochopeniu úplne nového spôsobu myslenia a vnímania situácií a celkového konania ľudí.

Tak vlastne začalo absolútne nové obdobie môjho života po všetkých jeho stránkach. Tým, že som radikálne zmenila svoj postoj k sebe a k vonkajšiemu svetu, postupne sa automaticky začali zlepšovať aj všetky moje vzťahy, moja schopnosť komunikovať a hlavne akceptovať a prijímať názory ostatných.

A AKO TO DNES VYPADÁ ?

Na základe svojich názorov, poznaní a skúseností som sa rozhodla vytvoriť projekt ŽIJEM SVOJ ŽIVOT S ĽAHKOSŤOU v ktorom spájam tri hlavné oblasti nášho života. Sú to: ZDRAVIE, PENIAZE A PROSPERITA A VNÚTORNÉ HODNOTY. Tieto tri oblasti sú navzájom veľmi úzko prepojené a prirodzene sa navzájom dopĺňajú. Keď sa s nimi naučíme správne pracovať, začneme sa postupne spájať so zdrojom nekonečného zdravia, bohatstva a lásky.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page