top of page

Kdo tohle dokouká, ten bude šťastný. Už napořád


Nejdepresivnější, co se vám může přihodit, je: BÝT NORMÁLNÍ.

Patříte-li k 94 % populace stižených normalitou, nezoufejte. Jirka Charvát má pro vás manuál k zbláznění aneb 4 jednoduché kroky, jak zešílet.

Dejte Jirkovi (iwrite.cz) svůj drahocenný hlas v anketě Magnesia blog roku (hlasujte zde), ať má čas páchat toho víc.

Priaeľia, je to super zábava. Z vlastnej skúsenosti však viem, že všetko o čom hovorý je absolútna pravda. Keď to ale zažíva všetko človek priamo sám na sebe, tak to bohužiaľ žiadna sranda nie je. Keď to ale človek prežije, tak na neho skutočne čakajú veľmi šťastné chvíle.

,,40 rokov som si myslela, že som blázon a až teraz, keď som sa naozaj ,,zbláznila,, som pochopila, že som konečne normálna ,,

Anna Grace

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page