top of page

KNIHY-Najedzte sa do štíhlosti

Mgr. Antónia Mačingová ®

Pri riešení vlastného zdravotného problému som sa začala sústrediť na jedinú vec, ktorú som mohla okamžite ovplyvniť – stravu. Súbežne som začala meniť získané mentálne vzorce o “bežnom” – normálnom stravovaní. Vhodným výberom potravín a trvalou úpravou jedálnička sa mi podarilo dať zdravie do poriadku a preto som sa rozhodla tieto skúsenosti odovzdávať ďalej. Môj systém stravovania pomohol tisíckam žien aj mužov a pevne verím, že pomôže aj Vám. Všetko, čo som sa počas praxe naučila, je zhrnuté v knihách:

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

PRODUKTY PRÍRODY

Zoznámte sa s produktami, ktorých kvalita a účinky sú priam zázračné. Môžu sa stať jednou z možností, ako začať pracovať z pohodlia svojho domova a súčasne sa venovať aj rodine.

bottom of page